יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

עורך דין הוצאה לפועל ? אני לא מפחד

עורך דין הוצאה לפועל


כשאני שומע את חבריי מדברים על עורך דין הוצאה לפועל בתור משהו רע, אני ישר מתערב ומרגיע , לפי דעתי עורך דין הוצאה לפועל נועד לעזור ולסייע במקרים קשים שאי אפשר למצוא פתרון לבדנו , בנאדם אשר נקלע לקשיים כלכליים עם חברתו וצריך להגיש בקשה לפשיטת רגל ולהתחיל הליך פשיטת רגל , צריך וחייב לפנות לייעוץ עם עורך דין הוצאה לפועל , אז המלצתי לחברי שהייתה לו חברה קטנה של משלוחי פרחים לסגור את החברה לפני שיהיה מאוחר מדיי.

אמרתי לו שלומקה הגיע הזמן לתלות את הכובע, לשים את המפתחות , להוריד את הגרביים , להנפיח איזה אחד ולקבוע פגישה אצל עורך דין הוצאה לפועל ,נתתי לו מספר של העורך דין שלי שהוא גם במקרה עורך דין נדלן ,עדכנתי אותו כי חברי שלומקה בדרך אליו , הוא עדכן אותי להגיד לו שיגיע למשרד ויגיד את סיסמת הקוד " עורך דין בראשון לציון " .  הוא הלך ומאז לא שמעתי ממנו יותר , אני רק יודע שהוא ירד מהארץ ומתגורר איפה שהו בפורטוריקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה