יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

שליחויות כמה שזה טוב

שליחויות עם ברזים של מקלחונים


הרבה פעמים אני מוצא את עצמי יושב וחושב על שליחויות עם ברזים של מקלחונים , זה קורה שאני מקבל התקפי חרדה, אני לא יודע בדיוק למה זה מרגיע אותי אבל זה עושה את העבודה, לדעתי העניין של שליחויות קשור לעובדה שהייתי עובד רס"ר בצבא אז הוא תמיד היה שולח אותי לבצע עבודות כאלה של סנג'רים, למה דווקא שליחויות עם ברזים של מקלחונים עכשיו זו חידה אמיתית.

אני זוכר שהיה לי חלום שחזר על עצמו שהייתי קטן, הייתי בתוך שדה ירוק על גבהה תלולה ,והייתה נערה במשקפיים עם לב של קרח ,היא ישבה עם הגב לים עם הראש לשם.. כשפתאום משום מקום נחתו עליה ברזים של מקלחונים , ואני בתור נער שליחויות יוצא להצלתה אבל תמיד רגע לפני שהברזים היו פוגעים בה הייתי מתעורר ... חלום דיי מוזר.

בכל אופן הפסיכולוג שלי אומר לי בזמן התקף חרדה רק שליחויות עם ברזים של מקלחונים תציל אותך.. והוא צודק !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה