יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

אמבטיות זה סיפור קצוץ

היום זה הוא יום ריצוף וחיפוי , החלטתי בבוקר שהגיע הזמן ברוח השינויים בבית לשדרג אותי ואת רן מאבן שיש אל גרניט פורצלן , בכל אופן זה עוד לא הסיפור העיקרי מה שאני באמת רוצה להבין זה איך יכול להיות כשאני רוצה לשפץ לבדי את הבית ,אני עדיין צריך עזרה בגיל 32 להתקין קרמיקה לאמבטיה , אני לא מבין את זה שיש אנשים שיש להם את הידיים לדברים האלה ויש אנשים שרק מתקרבים למקדחה ומצליחים להרוס בכמה שניות חמישה חדרי אמבטיה , אני חייב לקחת קורס מזורז בהנדי - מניות , ובכלל גבר שלא יודע לטפל בפטיש בלי להוריד אצבע זה לא גבר, כל אחד צריך להתמודד עם הפחד שלו אצלי זה הקטע הזה , רק באותו יום באתי לבחור אמבטיה חדשה להרכבה עצמית בבית , לא משנה שאין כזה דבר ויצאתי מפגר מול המוכרת שהייתה דיי חמודה אם יורשה לי לומר , בכל אופן שאלתי אותה איזו אמבטיה מבין כל סוגי  אמבטיות הכי טובה היא אמרה לי חרסינה אז הזמנתי , קבלתי דוש במקום , לא מבין מה נסגר איתה ...







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה