יום ראשון, 13 במרץ 2011

מערכות מיגון

מערכות מיגון


היום אי אפשר לשחק כדורגל כמו בני אדם ,אני והחברה שיחקנו בשבת בחוף ים נגד עוד קבוצה אחרת של חברה ואיך שהתחלנו להוביל התחילה אווירה לא ספורטיבית וכשאני אומר לא ספורטיבית אני מתכוון ללא ספורטיבית ,כשאבי (שחקן מהחברה שלנו ) קיבל הרמה של כדור ,לפתע נגח בו שחקן מהקבוצה הירבה במכוון ,מה זו ההתנהגות הזו שאלתי ? ממתי אנחנו צריכים מערכות מיגון בשביל לשחק משחק של ילדים ואז התחילה המהומה האמיתית, שמוליק (שם בדוי) מהקבוצה היריבה איים עליי באיום לא מתאים ,הוא אמר לי במילים המדוייקות האלה : "העלמת ורידים אתה מעוניין ?" ואז נדלק לי הסעיף רצתי אליו אחוז דיבוק וקפצתי בבעיטה סיבובית רק חבל שפגעתי באישה מבוגרת ותמימה שסתם עברה שם ,מה שנקרא להיות במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, יש צילומים של האירוע ע"י מצלמות אינפרא שמותקנות בבית הקפה ליד. לבסוף התנצלתי אך הרגשתי שזה לא מספיק אז נגשתי לחנות מתנות ליד ולצערי זו הייתה חנות מתנות לידה, אבל מה לעשות, קניתי לה סינר ומגבת של תינוק ,נראה לי שהיא אהבה למרות שהיא מלמלה איזו מילה נראה לי בפולנית וירקה שלוש פעמים.

תגובה 1:

  1. אוי
    זה נשמע כמו סיטואצייה דיי הזויה, אם להגיד את האמת.




    מתקני הרמה

    השבמחק